= Menu Asistence při nehodě obrázek telefonního sluchátka246 097 285 Klubový portál

Jak to funguje

Peer-to-peer princip vrací pojištění zpět k lidem v jeho nejčistší a nákladově nejefektivnější podobě. Jeho vlastnosti nejlépe vyzní ve srovnání s korporátní pojišťovnou.

Korporátní versus peer-to-peer pojišťovna

  1. Vybrané pojistné patří členům, a ne pojišťovně

    versus

    Korporátní pojišťovny považují vybrané peníze za své. Aby dosahovaly zisku, je v jejich zájmu šetřit i na pojistném plnění. Tento konflikt zájmů peer-to-peer pojišťovna nemá. Vybrané pojistné totiž jen spravuje a prostředky, které na konci roku zbudou, zůstávají jejím členům.

  2. Osobně, solidárně, a ne anonymně

    versus

    U korporátní pojišťovny vstupujete do nerovného anonymního vztahu s institucí. Bez vazby či solidarity k lidem, kteří se jistí s vámi. Peer-to-peer pojišťovna spojuje lidi přímo a na solidaritě stojí. Vybrané peníze neživí instituci, ale pomáhají těm, kdo zrovna měli smůlu.

  3. Nízkonákladový provoz, a ne plýtvání

    versus

    Korporátní pojišťovny vyplýtvají spoustu peněz na provoz sítě agentů, zákaznických poboček nebo na drahý marketing. Peer-to-peer pojišťovna tohle nepotřebuje. Na svůj efektivní online provoz si bere pevné procento z vybraného pojistného (v našem případě jenom 17 %).

Jak spravujeme pojistné našich členů

Z vybraného pojistného se nejprve uhradí škody. Samozřejmě!

17 % z vybraných peněz tvoří provozní náklady a zisk pojišťovny.

3/4 ušetřeného pojistného se rozděluje mezi členy, kteří neměli škodu.

Vybrané pojistné (tržby)

Škody jde členům klubu, kteří MĚLI škodu
Ušetřené pojistné3/4 ušetřeného pojistného zůstanou členům klubu, kteří NEMĚLI škodu1/4 ušetřeného pojistného tvoří fond rezerv proti velkým škodám
17 %
Provozní náklady to, co vyžaduje provoz, plus zisk pojišťovny