= Menu Asistence při nehodě obrázek telefonního sluchátka246 097 285 Klubový servis obrázek telefonního sluchátka734 510 530 Klubový portál

Specialista/-tka péče o klienty

- PRVNÍ KLUBOVÁ

Máte radost, když někomu pomůžete něco vyřešit? Umíte naslouchat? Pojďte s námi rozvíjet skvělý projekt PRVNÍ KLUBOVÉ pojišťovny! Naše členská základna se rozrůstá a potřebuje péči a příjemné lidské zacházení, proto hledáme nové posily do týmu – schopnou specialistku/schopného specialistu péče o klienty.


CO VÁS ČEKÁ?

  • Telefonická a písemná komunikace s novými i stávajícími klienty. Klienti se na nás obrací hlavně s žádostí o novou pojistku, kterou jim pomůžete zkalkulovat a připravíte vše potřebné. Ale samozřejmě mívají i další dotazy či často potřebují s něčím poradit nebo nějaké údaje změnit. Vy jste ti, kdo by jim měl umět odpovědět či poradit. A přitom zachovat dobrý dojem, který o pojišťovně získali.
  • Otázky a požadavky klientů jsou různorodé a tak bude různorodá i vaše práce. Dá se očekávat, že jim pomůžete například s převodem jejich stávajících pojištění do PRVNÍ KLUBOVÉ, připravíte podklady nebo vysvětlíte, na jakém principu fungujeme.
  • Součástí této práce je čas od času zabezpečit provoz na příchozí klientské lince. Občas je potřeba i jiná pomoc, proto se snažíme umět toho co nejvíc a být tam, kde je zrovna potřeba.
  • Vše se v PRVNÍ KLUBOVÉ zpracovává elektronicky, papíry u nás nenajdete.  
  • Pokud budete mít chuť, můžete se zapojit i do rozvojových projektů Klubovky nebo zlepšování procesů a produktů. Jelikož stále rosteme, možností bude celá řada.

 

JSTE TÍM, KOHO HLEDÁME, POKUD MÁTE:

  • min. SŠ vzdělání
  • máte rádi lidi a rádi s nimi mluvíte, jste milí a vstřícní
  • vnitřní integritu (když klientovi něco slíbím, tak to splním)
  • dobrou znalost českého jazyka slovem i písmem
  • uživatelskou znalost nástrojů MS Office (Word, Excel)
  • zájem měnit věci k lepšímu, rozvíjet se a učit se
  • schopnost týmové spolupráce

Vítáme přirozeného obchodního ducha. Ale nebojte, nehledáme protřelého obchodníka, který umí na pohovoru prodat i třeba propisku. Nechceme, abyste někomu něco nutili, spíš abyste dokázali rozpoznat potřebu klienta a uměli mu nabídnout řešení.

 

PRAXE

Není to podmínkou, ale vítáme praxi v pojišťovnictví nebo finančnictví, třeba na pozici finančního poradce, pracovníka back office nebo operátora call centra. Nemáte takové zkušenosti? Nevadí! Není to raketová věda. Naše produkty jsme stavěli tak, aby jim rozuměl i laik. Všechno vás rádi naučíme.

 

CO NABÍZÍME MY VÁM?

  • plný nebo zkrácený úvazek, ohodnocení podle vaší šikovnosti
  • 5 týdnů dovolené
  • možnost podílet se na budování nové pojišťovny s odlišným konceptem, která funguje na principu sdílení, je internetová a o dosažený zisk se dělí se svými členy
  • práci s přesahem do dalších odborností, možnost rozvoje
  • fajn kolegy a méně formální atmosféru, než je obvyklé u finanční instituce
  • pracoviště v centru Prahy

V kancelářích je nás něco přes 20 a z větší části už jsme pospolu několik let. Stavíme na vzájemných dobrých vztazích, umíme jeden druhému vyjít vstříc a řídíme se tím, že spokojený kolega = spokojený klient. A i když nejsme zrovna korporace, zajímá nás, kam se chcete rozvíjet. Činností, které musí pojišťovna zajistit, je opravdu hodně, a tak o rozvojové možnosti nebude nouze.

 

JAK SE PŘIHLÁSIT?

E-mailem na kariera@prvniklubova.cz, nebo kontaktujte někoho, koho znáte, a pracuje v PRVNÍ KLUBOVÉ.